زن مدام حرف میزد و شوهرش فقط گوش میداد…

جی۵ لاین: در یک بعد از ظهر که منتظر اتمام جلسه کاری همسرم بودم برای اینکه زمان برایم سخت نگذرد به یک موزه هنری رفتم. در هنگام بازدید زوج جوانی جلو من حرکت کرده و با هم صحبت می کردند. خوب که دقت کردم دیدم فقط زن جوان است که مدام صحبت می کند و شوهرش سکوت کرده و با بردباری به او گوش فراداده بود، صبر و تحمل مرد در مقابل صحبت های بی وقفه زن برایم تحسین برانگیز بود. سر و صدای او برایم غیرقابل تحمل شده بود. راهم را عوض کردم و به سوی تالاری دیگر رفتم. در حین بازدید از تالارهای مختلف چند بار دیگر هم با آن زوج روبرو شدم و هر بار می دیدم که زن در حال صحبت کردن است!

ادامه مطلب ...

قاعدتاً نبایستی با این هواپیما سفر می کردی، درسته!؟

جی۵ لاین: آقای کنت بلانکارد وآقای اسپنسر جانسون نویسندگان کتاب معروف “مدیر یک دقیقه ای” پس از تالیف این کتاب تصمیم می گیرند که تعداد بیست هزار نسخه از آن را چاپ کنند و بدون تبلیغات، فقط از طریق شرکت خودشان آن ها را بفروش برسانند.
آنها در چاپ دوم تصمیم می گیرند که کتاب مدیر یک دقیقه ای را در سطح وسیعی از کشور بفروشند. به همین خاطر یک روز بعد از ظهر باهم قرار می گذارند تا یکدیگر را بببینند. در پی صحبت هایی که باهم در این باره می کنند آقای بلانکارد می گوید: توفیق این کتاب به دو امر بستگی دارد:

ادامه مطلب ...